INGEN TRÄNING FÖR MIG IDAG

Min stortå mår inte så bra för tillfället och jag hoppar därför träningen idag (jag som äntligen var taggad...). Istället tar jag det lugnt här hemma ett tag och gör lite mag och armövningar, funkar bra det med.
Ikväll blir det go mat och presentbytning med familjen, det är ju faktiskt ALLA ♥ DAG idag vilket är så himla mysigt. Hur fint är det inte att kärleken får en hel dag för sig själv liksom? Det tycker jag den är värd.
Ska försöka hinna med lite plugg såhär på kvällskvisten också, får se hur det blir med det! Förövrigt så har jag inte gjort mycket idag, tagit det lugnt, skypat med goingen Therese och fixat lite med bloggen. Sådana dagar behöver man faktiskt också men imorn är jag på banan igen! Då ska jag till stan och klippa mig, ta en fika med bästa Tilda och sedan gymma, lär bli helbra!

en gammal go bild på tilda från kusten. vi har många fina minnen tillsammans, jag tycker om dig! om ni vill se henne i en liten äldre variant så klicka då på bilden så kommer ni in på hennes blogg!

Kram

Kommentarer
Postat av: tilda

Hahahaha snääääällla att jag sett ut sådär... Men det blir toppen imorn tjejen tycker om dig med!! <3

2012-02-14 @ 21:30:49
URL: http://thildahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0