saknar indien!

hejsan !

idag fick ja vakna tidigt för det vartt träning, så sjuukt trött. träningen började dåligt och det gick seriöst kasst, men det gick lite bättre i slutet. & tilda, varför kom inte D U ? haha , vi saknade dig :(
min outfit är aaasful så ni får ingen bild på den, tyvärr. vad händer ikväll egentligen? tror att jag ska vara hemma och slappa.. såååå skönt ! jag menar skolan börjar ju i övermorgon. (buhuuuuu). det var väl inget man skulle ha gjort över lovet? hoppas inte det, i så fall ligger ja illa till.



jag saknar indien så sjukt mycket, det var underbart.

ha det/n

Kommentarer
Postat av: Jesper

en apa...<3

2011-01-08 @ 16:14:51
Postat av: ida

haha jag skulle ha skrivit novell. det gick inte bra ..... jag är dödens!

2011-01-08 @ 17:41:42
URL: http://iduttan.blogg.se/
Postat av: tilda

hähäh jag typ sov ... nemen jag hade ingen skjuts typ så skulle vara onödigt om mamma & pappa skulle behöva köra 4 ggr då så det sket sej! <3

2011-01-09 @ 17:25:28
URL: http://thildahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0