DOWN DOWN DOWN

Hello!
Hade tänkt mig att inte göra någonting idag då jag har haft två roliga med fullspäckade dagar. Vaknade halv nio och sedan dess har jag bara slappat. Tyvärr kom rastlösheten krypande (som vanligt) och jag tar därför tag i mitt liv och tjänar lite "hemmapengar", alltid bra till min ganska tunna plånbok. Senare blir det gym med mammsen och ikväll ska vi göra egen kyckling med jordnötssås. Så härligt!
Jag är ledsen för att jag inte har haft tid för bloggning denna helgen, är inte sådär jättetaggad på att blogga. Har inte tid att ta outfitbilder än heller så kanske blir lite dåligt med det i veckan också. Ska försöka få upp uppdateringen en aning.
ett lite halvt leende.. heh

Kram Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0