julhelgen

chchaa, har inte hunnit blogga idag heller. jag har inte haft tid.
jag vaknade hos undebara mormor och morfar och sedan begav vi oss te gbg för att käka lite. då ville mamma te gudrun och ja, maja och pappa gjorde så gott vi kunde för att underhålla oss själva. nu är jag iallafall hemma efter en lååång dag !

jag lovade ju att lägga ut lite bilder som ja tagit med min kamera på juldagarna.
detta var juldagen!

jag älskar min mormor, hon är finaste mormorn i världen !


mamma och jag ! ♥


ser typ död ut, meen aja .


charmig va? faaast nä, hahahaha :D


vet att det blev en konstig skugga, men aja. morfar är världens bästa! ♥


detta var på morgonen.. pappa ser lite trött ut. men han är ändå fin ju! :)


hoppas ni har haft en underbar julhelg. det har iallafall jag haft :) fast nu är jag sur, för moa kunde inte hänga med på nyår.. så kommer väl deppa över en tråkig nyår nu.

ha det / n



Kommentarer
Postat av: t

hihihi vad söta bilder ! :)<3

2010-12-27 @ 23:35:35
URL: http://thildahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0