MAJA GÄSTBLOGGAR! EFTERTRAKTAT, JAGVET!

tjenare, maja som gästbloggar ;)
jag vet inte varför, men jag tänkte att nora kommer få så oerhört många fler läsare om jag skriver så ja :)
idag har vi shooooooppat, men datanörden nora har nog redan skrivit det.. jaja, det var ju trevligt iaf.
vi åt där med. vi hade lite problem:
1. man fick såna dära pip-saker som piper när maten är färdig så att kan kan gå och hämta maten nivet? nar familjen hultqvist (kusiner) hade fått sin pipgrej så började den pipa direkt. hasse gick och skulle hämta maten men nejdå, inte var maten klar än. det var pipgrejen som dampade. så den pep oavbrutet i en timme.
2. vi får våran pipgrej. denna piper inte en enda gång.
3. efter circus en timme så fick familjen hultqvist sin mat (mina kusiner). väldigt lång väntetid tycker då jag.
4. vår pipgrej funkar fortfarande inte.
5. pappa frågar var vår mat är. den har varit färdig ett tag.
6. vi upptäcker att dom tydligen bara vill ge halva vår familj mat. pappa frågar var den andra maten är.
7. "jaså, beställde ni mer".
8. vi får maten, som förövrigt inte smakar särskilt mycket. fast noras och pappas mat var god påstås det :P

nu ska jag göra något annat, och kommenatera på nu!


Kommentarer
Postat av: MAJSILUSKAN

HA, jag kommentera först.

2010-12-26 @ 22:40:53
Postat av: Sandra ;D

Haha va duktig du är Maja :D

Kul det där med pipgrejerna ;)

2010-12-26 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0