blablabla

hej!
jag sitter och funderar varför fasen jag blev sugen på att blogga just nu, nu när jag har som allra mest att göra. ingen bra ide egentligen, men nu kör vi! hur har ni det mina vackra vänner? jag har det toppen och livet leker (antagligen för att vädret är Gr8 och att skolan snart äntligen är över) !!
orkar inte berätta allt som har hänt senaste tiden, en massa roligt iallafall - bland annat liseberg med vännerna, poolhäng med vänner, grillning, prat hemma hos sickan, vårdcentralbesök, steeek och framförallt plugg... det har flytit på bra så det är gött iallafall!
i helgen invigde jag mina favvoshorts, så underbart - nu kommer sommaren !!
ha det gott igelkott
ph: arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0