BLOGGAR

hejhallå!
snart är jag på banan igen! har haft fyra underbara dagar med fina alva och moa och de har varit fyllda av aktiviteter och skratt. kan bara sammanfattas som perfekt. nu är jag trött och ska ta och plugga lite, hörs imorn!
en sak bara, två månader kvar tills skolan slutar, sista terminen av nian. jag ska självfallet njuta av livet till hundra procent och ha det så bra som det någonsin går men jag ska ändå inte bara låta resten vila. nej, nu ska jag ta tag i mitt liv vilket innebär plugg - hälsa - träning - ansvar. jag ska verkligen försöka hålla mig nyttig och se till att må så bra som möjligt, hoppas att jag klarar det.

Kram Nora

Kommentarer
Postat av: Julia ツ

Grymt fin blogg du har, Allt bra?

2012-03-31 @ 09:34:10
URL: http://flikenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0