TRÄNING

Hej mina goa vänner. Följer två fina bloggar som råkar drivas av mina två goa vänner Johanna och Ida. Jag har då sett att dom börjat med kategorien träning. För mig kändes det ganska rätt att ha en sådan kategori, då jag tränar ganska mycket.
Så, nu tänker jag börja blogga i en ny kategori, träning. jag kommer göra det som står nedanför och dessutom kommer jag uppdatera om när jag tränar och hur det gick.

jag ska ha 10 dagar - träning. Där kommer jag varje gång skriva om olika saker inom området -träning (SÅKLART).
DAG 1 Mitt schema, varje vecka.
DAG 2 Hur behåller man motivationen?
DAG 3 Mitt mål med träningen.
DAG 4 Träning från att jag var liten - till nu.
DAG 5 Tips på övningar.
DAG 6 Bilder som motiverar mig och min träning.
DAG 7 Hur man förenar kost och motion.
DAG 8 Hur får man tid?
DAG 9 Vad ger träning?
DAG 10 Förebilder inom träning och idrott
Kram Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0