Min helg

Hejhej och åter hej!
Har haft fullt upp idag, så det blev dåligt med bloggning idag också. Men nu har jag lite tid över!
Fredag: Var i skolan, drog hem och fick med mig min vän Ida hem. Vi åt köttfärsås och jag färgade hennes hår. På kvällen drog jag till Sjuntorp (därifrån jag uppdaterade igår) och där kollade vi första twilightfilmen, spelade othello, pratade i massor och hade det riktigt jädra underbart.
skillnaden syns typ inte - men lite skillnad blev det allt!



smått ägd - hahahahahhaha

Idag: Vaknade runt halv tolv och gick ner och käkade lite. Drog mig tillslut upp ur soffan och sprang ut på en joggingtur + styrka efteråt. Jag hann även med att städa buren och duscha. Efter detta drog jag, maja och pappa upp till stan och för att köpa en present till en söt person (hihi) och där hann vi även käka lite, jag åt en ceasarsallad. Nu ska jag mysa heeeeela kvällen med film, semla och datorn.
svettig och go

Ha det jättebra!
Kram Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0