egopics hah

Tja alla monsterdiggare! haha.
Sitter vid datorn och tar det lugnt. Har haft en hård dag, nej skämtosido den har varit rätt chill. Drar mig om ett tag mot Amelie goingen och spenderar natten där med tjejorna mina.
haha två småfina bilder på mig sådär nu på eftermiddagen

jaja, nu tänker jag packa och fixa i ordning lite sådär, har en hel del roligt framför mig i helgen så kika gärna in!
i helgen ska jag även fixa lite med bloggen, komma på ideer och sådant som gör att bloggningen blir bättre, så håll ut mina vänner!

/N

Kommentarer
Postat av: Jovana

Hej min söta fotbollsspelar! ;)

Vart ifrån köpte du dina Dr Martens? och har du 8 hål eller 10? :D

2012-01-13 @ 20:43:55
URL: http://ignjatovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0