RIGHT NOW

Hej!

Hemskt ledsen över inlägget förutt. Jag skrev inprincip upp allt dem sa så det var inte mina ord direkt. hehe. Jaja, är fortfarande kvar i skolan då bussen till stan inte kommer förräns tjugo över tre. Tills dess ska jag plugga massor av SO och försöka bli klar med det någon gång.

Det blir tyvärr ingen outfit idag för har rätt mycket att göra. Men ett inlägg kommer ikväll det kan jag lova!

image description

ni får en bild på min gose som var sjuk idag. krya älsklingstjejen!

Kram Nora


Kommentarer
Postat av: Ida ♥

Hatar dig för bilden men... Haha ;)

Och jag måste bara påpeka att det är någon som har kommenterat som mig på förra inlägget, hahahaha ;)♥

2012-02-08 @ 23:02:17
URL: http://ensomheterida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0