~ uuupdate ~

hejsan igen!

tack för dom goa kommentarerna på förra inlägget, det betyder verkligen!

sitter just nu på mammas jobb (hon har förövrigt två datorer brevid varandra som liksom ''flyter ihop'' hehe, kul) och bloggar lite för en gång skull. om ungefär tjugo drar jag och mamma och gymmar vilken kommer bli uurskönt !

har jag förresten berättat att jag fått mina efterlängtade dr martens? om inte så vet ni det nu! sjukt nöjd och känns heeeeeeeeltufft. trivs urbra i dom. har shoppat lite nytt till garderoben också, gött det med. det där med outfitbilder och sånt är jag oerhört kass på, men kanske tar ikväll i spegeln eller nått sånt.

förutt var jag med snuttisen ida i en timma typ, för att sedan dra direkt upp till stan.

senare, efter jag har gymmat så ska mi familia käka go thaimat och så tänkte jag mig att matteläxan ska bli gjord och att moppeteori ska pluggas, kul kväll, hömmm både och.

har inget mer att berätta om för tillfället men ni får ha en underbar em/kväll-.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0