en bubbla

jag lever i en värld miljontals mil bort. en värld där ingen kan nå mig. ensamheten svider, ensamheten och känslan av att det aldrig kommer hända. det känns som om jag ser allting från himmelen, som om jag inte kan påverka. men när jag ser dig, när jag pratar med dig kan jag inte ens med ord förklara hur jag känner mig, hur ofullständig jag känner mig utan dig. det är en osynlig vägg mellan oss och jag har inte modet att slå sönder den och börja om på nytt. jag har inte ens modet att berätta. jag önskar du kunde se, kunde känna detsamma som jag.

hej! har inte bloggat på riktigt länge nu. har varken haft tid eller orkat. tänkte ladda upp lite aronsson bilder imorn och kanske några pics på mina nya jeans så kolla in då! tror jag drar mig mot tvn snart och kollar idol också. ha en go kväll!
kram nora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0