lite info osånt

hej dudes! ♥
är på galet bra humör vilket jag hoppas stannar! fick full pott på noprovet (GLAD TJEJ NR 1), helt okej dag i skolan förövrigt och och och, mitt liv är allmänt bra just nu. borde egentligen kolla lite spanska och sånt där, men vet inte om jag riktigt orkar ta tag i det... jobbigt med skitläxorna om jag ska vara helt ärlig. om nån vecka är det ju lov i alla fall vilket kommer bli uurskönt, behöver liksom vila ut lite, för att med nya krafter komma tillbaka och plugga röven av mig. hahaha, ursäkta. - jag ska egentligen försöka bli lite nyttig, men det funkar ju då inte speciellt bra, hehhhe. jag kan aldrig klara mig utan choklad, det är så jäääädrans gudomligt! funderar på att ha godisförbud fram till jul om jag eventuellt skulle kunna klara det. hahaha lite halvt onödig text, men behövde bara skriva av mig lite sådär. hihihihi.......
kanske kan berätta hur min helg har sett ut?
fredags: mammas promovering (nån sån där forskningsak som jag inte vet speciellt mycket om egentligen), riktigt minnesvärd! checka bilder på majabohlin.blogg.se.
lördags: sålde korv på byggmax med dom fina människorna jelena och tilda, haha det var trevligt måste jag säga ;);) senare vid fem nånting drog jag mig mot tilda för en riktigt go kväll med skratt och dans (lät som vi buggade eller nått, men det gjorde vi inte hahaha) tack för en go kväll vänner ♥
en lång text utan speciellt mycket innebörd egentligen N O LIFER. jag orkar egentligen inte blogga sååååååå ni får bara tråktexter ett tag framöver :-)
ha det göttt, byeeeee /n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0