jag kan regera

-jag kan vara stark, jag kan få allt, jag kan sprida färg, jag jag regera. men så sitter jag ändå kvar här tyst, framför teven, lever ett liv som exakt alla andra. jag vill påverka, jag vill visa vem jag är, vad jag står för. jag vill förändra, inte bara visa några vem jag är, utan hela världen. jag vill inte vara en liten tyst mus, en mus som smälter in bland alla andra, men jag vill heller inte bli hatad. jag vill sprida färg, glädje och nytt till jorden. jag vill vara en viktig person, en person folk vill minnas. jag vill inte ge upp, leva ett liv, ett liv som sakta kommer gå frammåt, ett liv utan spänning och erfarenheter. FÖR JAG KAN VARA STARK, JAG KAN FÅ ALLT, JAG KAN SPRIDA FÄRG, JAG KAN REEEGERA. jag är stark, jag kan, jag vill och jag V Å G A R. jag ska ta ett stort steg ut i världen, visa världen vem jag är, skapa och våga. jag ska bli starkaste personen i världen. för JAG KAN VARA STARK, JAG KAN FÅ ALLT, JAG KAN SPRIDA FÄRG och sist men inte minst


JAG KAN REGERA.

/n

Kommentarer
Postat av: idisen

<3

2011-10-15 @ 14:48:51
URL: http://ensomheterida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0