Är på G igen!

Hejsan alla fina!
sitter nu här vid datorn och tar det mest bara lugnt. Dagen har mestadels bestått av plugg men har även hunnit käka lite, städat hamsterburen och givit min älskade dator lite uppmärksamhet, ni vet sånt som är viktigt här i livet (haha). Matten går inte in i mitt huvud och jag dör av tristess snart.
Har sagt det tusen gånger och säger det igen, det där med bloggning är inte alls min grej. Gör det inprincip bara när jag har en längre stund över, då bloggsuget kommer igång för en stund (vilket hände nu) men jag ska faktiskt försöka hålla uppe uppdateringen denna gång, måste iallafall ge det en chans. ett plus är ju också att man kan mobilblogga, så i så fall får ni ibland nöja er med mobilbloggning, vilket är helt klart enklast för mig. Ska ta ut syster min på fototur snart tror jag, så jag kan få en lite mer höstig header. Behövs helt klart!
BLOGGIDEER?

Kram Nora

Kommentarer
Postat av: idisen

Mera bilder ! :D Och skriv typ mer om vad som händer i ditt liv, med vänner och sånt , och outfits gillar ju alla ;) <3

puuuuss

2011-11-14 @ 19:31:58
URL: http://ensomheterida.devote.se
Postat av: eleanore

massa bilder om dina otufits ! :D

nya inköp, roliga händelser, skolan , tankar osv .:)<3

2011-11-17 @ 18:50:24
URL: http://elinorhmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0