stäädat

halloj!

idag har jag varit superduktig och städat, hur bra är jag inte på en skala??! tror det blir prässebo lite senare med ida s m.f. där vi ska träffa idas gamla klasskompis. treeevligt! hoppas på lite bad också, dock är ju solen tråkig och inte vill visa sig...

JAG HAR KÖPT EN IPHONE! *glaaaaaaaaaaaaaaaad* fast just nu äre mest problem med den, har tryckt fel pinkod tre ggr så nu äre pukkod som gäller och sedan kan jag inte smsa heller osvosv... aja, det får ordna sig. tänkte försöka hinna göra en header idag också! får se hur det blir.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: tilda

EN IPHONE !? wuuuhhhu, fan vad najz hööörrö!!! :D



svar: ja vi fixar det nästa vecka! :D<3

2011-06-30 @ 15:59:21
URL: http://thildahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0