kort fakta

fallensvideorna.. jag kan tyvärr inte få upp dom, så att alla vet. punkt slut.
ivilketfall, tjenare bruuushhan!
jag har tillbringat två fina dagar på moikunglois båt, där vi badat, pratat, skojat och haft riktigt mysigt. tack! ikväll har vi vart på middag hos fam krus, mycket trevligt. och imorn drar jag mig mot kusten åstol, med moa och min underbara familj. kmr bli hur grymt som helst, kan ja lova!
inga bilder från båten, har liksom inte haft tid att fota, men riktigt mysigt vare ska ni veta!
hömm, ja har inte mycket mer att säga- så byeee så länge!
/noris den underbara

Kommentarer
Postat av: h a n n a

SV: tack Nora! :)

2011-07-21 @ 12:58:10
URL: http://hannaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0