funderare

snällhet.
eeeeh, ja det har jag hört mycket om. noraaa , du är för snäll och blablabla.. alltså, enligt mig är jag inte ''för snäll'' utan jag är bara mig själv, en sak som jag tycker alla borde vara. vet många som inte är det och jag vet också många som är det. när man är sig själv, när man känner sig stark så vågar man stå upp för både sig själv och andra, man ser världen ur andras perspektiv och har medkänsla. man står också för sina åstikter, och där har alla olika. mina åsikter har jag alltid haft och jag tycker inte det är tid att ändra dom nu. mina åsikter kan hända göra mig ''för snäll'' men det är inget jag skäms över, utan istället något jag är riktigt nöjd över. jag tycker att alla människor är lika mycket värda, kanske inte att jag umgås med alla människor the hole time, men jag accepterar dom och skäms inte över att umgås med dom. jag vet att många ser mig som att jag ''tror att jag är något'', men jag bryr mig faktiskt inte. för jag är nöjd med den jag är, och jag tänker fortsätta gå den linjen jag alltid gått.
jag vill att alla ska följa sina drömmar, och verkligen kämpa för det man tycker. det betyder inte att man vill kämpa för just det jag kämpar för, men alla har drömmar.
kram nora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0