förändring

hejsan!

sjukt osocial på bloggen, men nu ska jag börja PÅ RIKTIGT. jag börjar fixa lite med bloggen och sånt själv, men har ju tyvärr inte photoshop, vet nån var man kan ladda ner en bra ps?! det blev iallafall så att jag gjorde en ful liten header på picnik & det får bli bra just nu. ska ordna lite mer med bloggen och sånt, måste bara fatta.

idag har vi haft coachingdag sjuuuukt najs ! så henkade sandris hem och vi satt och gjorde läxa och gjorde en mums god kladdkaka, mys ja ! & nu har jag städat klart snart, har bara mitt rum kvar. skall skippa träningen för måste verkligen plugga, nora tar tag i de u know!

ha det sjukt gött ! /n

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är snart slut ;)

2011-02-19 @ 13:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0