Hej igen

Hej!

Denna sommarn har nog ändå varit den bästa, riktigt fin. Senaste veckan har spenderats här ute på kusten med folk som anländer och drar vidare. Umgåtts med mina goa bröder - Moa, Maja och Alva, släkt från mammas sida har dragit sig hit bl.a rolf m. familj och malin, janne och maria. Även umgåtts lite med lukas blomstervall som har stuga här. Riktigt trevlig vecka måste jag säga. Från onsdags till söndagen var också lelle här, då jag för första gången klarade att cykla enhjuling, eller ja testa gjorde jag i vilket fall. Igår ville jag dock hem. Jag åkte buss hemmåt och umgicks med goingarna Ida, Jonte, Marcus, Casper, Ludvig och Johanna. Bästa kvällen på länge kan jag säga. Jag sov över hos ida och drog tillbaka hit idag. Imorgon ska jag nog åka hem, åka förbi en secondhand och checka lite, för att sedan dra mig hemmåt helt och hållet. För på fredag är det ju faktiskt poolparty hos den saknade Nora. Riktigt kul kommer det bli! Ja, nu har ni fått lite information vad som har hänt för mig senaste veckan och denna veckan har räckt för att göra sommaren till den bästa, inte minst kvällen igår.

Ni får ha det så bra ni kan, så hörs vi av snart!

Kram Nora


Kommentarer
Postat av: Jonathanks

Det var en kul kväll! Du är go du nora! :)

2011-08-04 @ 01:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0