~grabbsen var här~

Hej!
Riktigt mysig dag tycker jag allt. Först skola då, som vanligt. Jag åkte hem till mig, åt lite och kollade på teve. Sedan kom grabbsen helt spontant och det var ju tur! annars hade min dag varit riktigt tråkig kan jag säga... haha. vi spelade spel, pratade, drack te (?!) och tog massa kort. tack för att ni räddade min dag grabbar! ♥
nananananana, ser lite sliten ut men jaja!
förövrigt så ser ni min outfit idag på bilderna!
blus: Vila
byxor: Gina Tricot
smycken: Mammas, och pandora.
/n

Kommentarer
Postat av: Jontää

Fin dag och fina bilder! <3

2011-08-24 @ 22:27:46
Postat av: ida

HAHAHAHHAHA, andra bilden gjorde min dag....

2011-08-24 @ 23:24:01
URL: http://ensomheterida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0