01.05

Hej.
Kommit hem från en rolig kväll i sjuntorp. Det var nämligen såhär. Efter fotbollsträningen så fick jag och Nora för oss att vi skulle åka till Sjuntorp och se om det fanns några att umgås där, så vi gjorde det. När vi kom dit så mötte vi felix, och sedan droppade massa folk in. Trevligt, trevligt.
I vilket fall, gårkvällen var också mycket fin och den mest speciella natten på länge, mer får ni inte veta. Men med då var Ida e , Jonte, Marcus, Johanna och Casper. ''sov över hos ida'' och åkte sedan hem runt halvt tolv.
Imorn drar jag mig mot Johanna och umgås med Jonte, Ida och naturligtvis Johanna. Lär bli riktigt kul!
Så får vi se senare imorn vad kvällen erbjuder, ni får ha det riktigt bra. Har inte tagit några bilder och sånt, så ett tag framöver får ni bara sådanahär updater, om vad jag gör. Tills jag faktiskt får lite blogglust igen.
P&K /n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0