HOCKEY ...

hallihallåhallej!
veckan flöt på bra, speciellt när jag bara behövde avlida tre skoldagar (så välbehövligt), men oavsett den korta skoltiden så fick jag en hel del skolarbete avprickat. Nu är det inte RIKTIGT lika mycket kvar att beta av. OK, jag har några arbeten hit och dit, men det fixar jag! Helgen har varit lugn - fredagskvällen, sång, dans, ishockeytittande, snuskprat och trevligt folk att umgås med. Helgo kväll hemma hos sickan!
Igår valde jag att ta det lugnt hela dagen, var på konfirmation (min fina moa har äntligen tragglat sig igenom kyrkans plikter, duktig är vad du är, haha) där vi först var i kyrkan och sedan drog oss hem till moa för tårta och go mat. Kom hem runt fyra och efter det tog jag en joggingtur, åt gott, chillade framför ishockey och umgicks med la familia. Nu är jag och maja ensamma i huset, vilket är aaasgött. Idag har jag tagit en förmiddagspromenad, lagat mat, lirat fotboll, kollat på en film och nördat framför datorn. HAHA.. ja det var det.
Kramar allihopa, höres och synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0