HEHE

Tjabba!
Lyssnar på goaste låten 114, chillar mätt och glad och med en efterättsnutellasked i högsta hugg. Mår ypperligt kan man ju minst sagt säga. Livet rullar på som man brukar säga. Har hänt några förändringar i mitt liv på kort tid men jag har smält alltihop och nu är det bara att se framåt och vara positiv. Har dock kommit in i ett läge där jag är väldigt tråkig, orkar inte försöka riktigt, varken skola, kläder eller att jämt vara positiv och glad. Älskar mina vänner som oavsett hur jag är bryr sig och tycker om mig, det är så det ska vara!
Idag har jag pluggat en hel del, pratat med syster och pappa och käkat. haha. helgen var go där jag i fredags var i fritidsgårn och umgicks med goingar och i lördags drog på fest. tack för helgen tjejer och killar! känner att huvudet mitt iallafall är väldans trött och hade inte tackat nej till att få sova lite. okej, nu tar jag tag i det sista plugget, kollar BB och sedan slänger mig i säng, kram alla fina - hoppas ni mår bra och har det underbart!
i helgen och nästan hela nästa vecka bor denna goa tjej och hennes lillasyster hemma hos oss. det kan ju inte bli annat än bra mina vänner! lääääängtar ♥

Kommentarer
Postat av: den där goa bruden på bilden ;)

sinnes sjukt mysig, kan vi inte typ dra till överby och grejer? :oo

äsch vi planerar något, smsar dig nu c;

MHÖHÖHÖHÖÖH ! jag har tråkigt :c

2012-03-21 @ 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0