SOMMARLOV

Hola amigos!
Sommarlov! Har varit det i drygt två och en halv vecka nu och livet är ju gött! har blandannat gjort en go övernattning på Skara sommarland med klassen, umgåtts med goa vänner här hemma, umgåtts med jättefina vänner på kusten, tagit det jättelugnt med syster min och självklart också jobbat. Ja, ni förstår säkert att jag inte har varken ork eller lust till att blogga, så det får vila lite och istället ska jag ikväll grilla och tälta med finaste poolarna här hemma och imorgon åka iväg till kusten - för jobb, häng med vänner, sol och bad.

Klicka på bilden ovan så kommer ni till min systers blogg. Där finns bilder på vad som händer under sommardagarna, inte bara i mitt liv såklart utan också hennes. Enjoy!
Ha en grym sommar nu, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh va skönt med lov!!



Lust att göra ett bloglovin byte?

2012-07-02 @ 21:09:47
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0