update today

Hellu girls and boys!
Sitter för tillfället i vårt storarum och försöker komma på vad vi ska laga för mat ikväll. Jag och Maja ska nämligen ta oss i röven och fixa trerätters, kommer bli sjukt bra, är jag helt säker på faktiskt. Maja försöker även fixa lite brasa som går sådär om jag får säga min åsikt, haha!
Idag har jag förövrigt inte gjort mycket, tog en joggingtur och sov länge. Inte så långt kvar av lovet, känns som om lovet bara flugit iväg men det är bara att kämpa sig upp med nya krafter och tagga inför de nationella. yay. Nu ska jag göra något annat, och skriver mest detta för att uppdatera mig själv vad som händer under dagarna så ni behöver inte känna er tvugna till att läsa, haha!
Kram Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0