Tjao

tja!
inspirationen flödar, just sayin' ! kikar runt på nätet och är sugen på att köpa en hel del saker kan jag säga. drar mig mot stan med far och syster imorn och kollar runt lite, hoppas få hem ett hårband, bonneskjorta, jeansskjorta och en liten hemlig grej, eller hur ida? haha! vi får se hur det blir med det, men men.
skulle städat idag men det blev inte av, synd där, då jag måste göra det imorn istället. har inte mycket mer att säga, ha en go kväll och massa varma kramar till er!
puss & kram Noris

Kommentarer
Postat av: Ida

be din syster fota lite fina bilder på dig till bloggen :D <3

2012-01-07 @ 23:50:12
URL: http://iduttan.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahahahha , awesome så jag kan testa sen om det funkar hahah ;)<3

2012-01-08 @ 03:30:02
URL: http://ensomheterida.devote.se
Postat av: Elin

Kan du inte börja med dagens outfit ?:)

Diggar din stil !

2012-01-08 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0