min kväll !

Hej-hallå.
Har kommit hem från en kväll i Trollhättan, då vi skippade att dra till Göteborg och tog det lugnt i Trollhättan istället. Efter träningen - runt kvart över fem, så drog vi till india palace och käkade trerätters. vi satt där i kanske tre timmar ungefär och sedan drog vi ut i stan och gick runt lite. Vi drog sedan till folkets hus och kikade på bion - Girl with the dragon tattoo. Jättebra, ett stort tips måste jag säga! Haha, japp nu har ni fått läsa allt mitt babbel och jag ska nu sluta tjata om sådär halvtråkiga grejer utan istället dra mig mot sängen att läsa. Börjar bli redigt trött då jag knappt sovit något alls i veckan. Ha en helgo kväll, det tänker jag iallafall ha. Syns imorn!
gammal go bild, hahahahaha (IDA ♥)

KRAMISAR NORA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0