MIN DAG + ROLIG OUTFIT

hallojsan mina vänner! - har haft en urgoo dag med fik, shopping och skratt med goa eleanore, fan vad jag har saknat oss tjejen! efter detta gick jag och försökte skaffa mig ett jobb men vi får se hur det blir med den saken.. hoppas på det bästa! jag och mamma drog sedan och käkade indiskt och sedan hem, jättebra dag även om jag är aningen trött nu när jag stirrar in i handbollens värld. imorn får ni foton på mina två nya plagg så kika in då vettja! ikväll ska jag bara ta det lugnt, men outfit kommer ikväll för antar att det är det ni gillar mest? iallafall, nu ska jag ta det lugnt och njuta av handbollen, hörs tjejer och killar!



en bild på en liten rolig oufit, lär dock inte använda den i skolan för tillfället då jag känner att jag inte orkar med galenskap, heh - vad tycker ni??

Kram Nora

Kommentarer
Postat av: Barkmus

Tycker absolut att du ska ha det, sjukt snyggt :)

2012-01-24 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0