hallaaaaaaaaah - haha ida ♥

Hej alla fina!
Gör inte så mycket för tillfället, kom rätt nyss hem och sedan dess har jag hunnit käka lite och plonkat lite på gitarren (åååååååh vad länge sedan ♥). Har en del att göra idag så bör inte sitta här för länge. Skall städa, träna och fixa med läxor. Jätteroligt. Nej, nu tar jag mig en stund och läser goaste boken - blir så jävla fast så det finns inte!
förresten! imorn så sover jag med dessa tjejer hemma hos tjejen i mitten, kommer bli så jävla bra

Kram Nora

Kommentarer
Postat av: HALLAAAAAAAAAAAAH ♥

Jag sa ju att du inte skulle kunna sluta läsa när du hade kommit in i boken, hahahah ♥

2012-01-19 @ 18:50:49
URL: http://ensomheterida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0