bloggsuget ökar i takt med kommentarerna

Hej alla goa människor!
Tack för kommentarerna och bloggsuget ökar såklart också i samma takt som kommentarerna. Kanske jag ska ge det här med bloggandet en till chans? Mitt problem med detta är att jag klarar det i ungefär en vecka kanske, speciellt nu när skolan börjar och sedan lägger jag bara ner det. Jag har inte tiden så det räcker liksom. Jag har sagt det många gånger förut, men jag säger det igen. Kanske jag ska ge det en till ärlig chans? Vad tycker ni?
- I alla fall. Var i stan idag som sagt och fick med mig en skjorta, en jättesöt kjol och ett hårband, jättenöjd! Nu ska jag ner och kolla skidåkning!
Kram Nora

Kommentarer
Postat av: Jovana

Sv; min dröm hade med varit en walk in closet!

fyfan vad gött det hade varit! :D

<333

2012-01-08 @ 16:19:31
URL: http://ignjatovic.blogg.se/
Postat av: Elin

kan du inte ta kort på de du köpte ? :)

2012-01-09 @ 12:01:46
Postat av: Pixel johan

kul att du tar kort, jag gillar tetris.

2012-01-09 @ 18:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0