TJENARE

Hej!
Skulle ladda upp ett inlägg i skolan idag men den kom tyvärr inte upp. Jaja, ni får ju lite update nu iallafall. Idag har jag verkligen varit ett spöke hela dagen, har varit så sjukt trött så det går inte att beskriva. Jag hade spanska och vi kollade på film, jag somnade flertal gånger sittandes och tillslut gick jag ut ur klassrummet och skvätte lite vatten i ansiktet för att sedan gå en promenad i korridoren. då är det illa. Imorses hade vi ju nationella också, jag hoppas på att det gick bra men det är svårt att värdera innan man fått tillbaka provet. Idag ska jag inte göra så mycket mer än att laga mat, städa mitt rum, städa hamsterburen, plugga so och träna. (ojdå det blev ju en del , kanske dags att börja hehe). Höres alla fina!
image description
image description
två bilder som  skulle laddats upp förut i skolan

Stora kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0