STILTIPS - DEN TRANSPARENTA

Ett plagg som jag verkligen har fastnat för är den transparenta, vita skjortan. Tycker den är så sjukt underbar. Nu ska jag visa hur jag personligen helst matchar det plagget till både fest och vardags!
FEST
- Till fest så tycker jag absolut att man ska våga vara galen men som uttrycket lyder, less is more. Ibland räcker det att matcha den vita skjortan med ett par snygga klackar, enkla svarta jeans, en cool bustier och ett halsband som hottar upp looken lite.

VARDAGS
-Till vardags är ofta svårigheten att hålla kvar stilen men samtidigt inte vara för uppklädd. Jag tycker att ett par stentvättade jeans, aningen slitna Dr martens, en halvrockig skinnjacka och en boho-sommarinspirerad väska matchar den transparenta vita bäst. Såhär tänker jag gå klädd i vår och frammåt sommaren byter jag ut jeansen mot ett par höga, ljusa shorts.
Vad tycker ni? Var det ett bra inlägg? Kram!

Kommentarer
Postat av: moa

vart ifrån är dem korta linnena & halsbandet ? :)

+ shopa snart, du och jag? ;)

2012-02-22 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0