RUBRIKEN

Hej hallå! har nyss vaknat och chillidillar just för tillfället i min säng. Klockan kvart över ett är det samling inför första utematchen. Tagga tjejor! Lär kanske inte bli bästa bloggningen idag eftersom jag vill ta vara på den goa lördagen (som vanligt).
Igår så pluggade jag långt in på kvällen med skype som bästa vän. Ida och jag började skypa lite smått men sedan försvann hon mystiskt (hahaha ♥) och jag och Sara satt några timmar och snackade om allt från himmel till jord. Jättemysigt.
Nu ska jag läsa min bok och ikväll blir det att bara ta det lugnt och kolla på melodifestivalen. Känner verkligen att detta får bli min slapparhelg då jag inte har haft en sådan helg på ett tag.
Just chillin with some coffee in my bed, so my style
Love Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0