GODMORGON

Hejsan alla vackra där ute i världen!
Vaknade runt halv elva idag och då bänkade jag mig framför teven och kollade på lite "seven heaven" avsnitt. Runt ett bestämde jag och Maja oss för att träna lite så vi stack ut och sprang och körde lite styrketräning, så himla skönt! Nu ska vi laga mat och ikväll hoppas jag att jag kommer på något roligare att göra.
Det där med outfitbilder denna veckan har varit dåligt och jag är medveten om det men imorn kommer det en och förhoppningsvis mot helgen också! Så kika in då helt enkelt.
Om jag inte får fler frågor i frågestunden, iallafall tre eller fyra så hoppar jag att svara tills fler är intresserade, här kan ni fråga -> FRÅGESTUND, kom igen nu!
Kramisar Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0