PÅSK

hejsansvejsan!
Helgen har varit suverän och nu är jag hemma pigg och redo för nya äventyr (hahaha...). Tillbringade påsken på Åstol med släkt och familj där vi gick på promenader, eventuellt skaffade sommarjobb, åt massvis av godis och mat, pratade om allt från himmel till jord och bara tog det lugnt. Härlig helg må jag säga! Kom hem igår då jag fick snabba mig mot match i Trollhättan, vi förlorade men kämpade enda in i slutet, underbart! Tog en dusch hemma och drog mig mot finingen Eleanore - kollade film, pratade och sov sedan där. Idag gick vi till Ida och knastjejerna gjorde cinemachallenge, starkt! haha puss på er! Sitter iallafall hemma nu och om cirkus en och en halvtimme är det träning. Om ni är sugna på att se bilder från min påsk så kikar ni bara in här där min syster lagt ut en hel del bilder från påskhelgen!
Varma kramar alla fina därute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0