AT HOME

Hej alla fina!
Sitter i teverummet och tar det lugnt efter en varm dusch och en go middag. Dagen har varit bra, spenderade den i skolan och hemma hos Ida. Tog mig också tid att träna med mitt favoritlag men det var en go och inte så ansträngande träning, såå det var skönt! Helgen har varit bra, tillbringade den i fredags hemma hos sickan med fina vänner där vi snackade en del och kikade film. I lördags drog jag på fest där det var jättetrevligt. Helgen har varit fin kort sagt och har fått spendera den med dom jag tycker om. Nu ska jag sova och jag stormlängtar till torsdag då det är sista skoldagen och jag ska mysa med dom bästa.
seeya! Kram
ph: gammal

Kommentarer
Postat av: Sandra

hola mi amigo, sólo quería informarle de que usted es un verdadero bombón. Wicked bueno! Abrazos ;)

2012-04-04 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0