update

hallojsan!
är jätteglad för nu är mina dr martens påväg hit beställda från asos, tack johannis för tipset! hoppas bara att dom snabbar sig på är sjukt tagg att använda dom! nästa helg drar jag mig mot gbg med mammsen och shoppar upp pengarpresenten också, det kan ju inte bli annat än lyckat!
idag har jag inte gjort så mycket, fixat med cv:t, svurit över att moppetesterna inte fungerar, hängt upp tvätt, kollat på engelska läxan och slängt iväg den efter två sek (haha) och mest bara chillat med onyttigt! det är så en söndag ska vara, så skönt ibland. cv:t suger, men gav liksom upp.
tre skitbra låtar!
If I Die Young- The Band Perry
Ju mer dom spottar- Kapten Röd
Glad You Came- The Wanted
orkar liksom inte hålla uppdateringen längre, men jag är inte död och det svär jag på! har haft en hel del saker att göra och tänka på, fullt upp så att säga. oavsett så får ni ha en riktigt go kväll så hörs vi kanske imorn.
/♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så lite så , hoppas du blir nöjd med dom hjärtat!

2011-09-19 @ 21:03:11
URL: http://brunettjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0