hehee

Hej!

Är nu på skolan och tänkte bara berätta varför det var noll bloggning igår. nätet slutade fungera och även telefonen, så det var halvt surt. hoppas bara att det är ordnat snart! jag har ex antal bilder att lägga ut somsagt, på aronsson, outfitbilder och så vidare. men det ska nog allt ordna sig.

idag har jag ganska tight schema under dagen, men sånt gillas. först är det några lektioner här i skolan, sedan drar jag mig mot stan och kungsporten för gå på moppeteori, teorin håller på från halv tre till sex och därefter är det match klockan halv sju (?!?!?!!!) lär ju inte hinna i tid, men en stund kan jag allt vara med. efter det är det (OM JAG HINNER) idol och match, har inte bestämt mig och sedan skitläxorna. hur fasen ska jag hinna? jaja. det får helt enkelt ordna sig under dagen. men som ni kanske förstår blir det iallafall ingen bloggning idag antagligen, mer. ha det oerhörht trevligt så uppdaterar jag imorgon.

ha det riktigt bra.. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0