HIHI

heejhallå!
nu är det lov och hur gött är det inte?!
I fredags hade vi disco med klassen, riktigt grymt var det och vi tjänade allt in en hel del! vi var också på buddys med laget och jag visade vart skåpet skulle stå, haha..
Sedan blev det lördag och det var tidig träning med laget, ganska kul faktiskt och på dagen tog jag tag i städning och plugg (BRA DÄR NORA)
Söndagen spenderades på vattenpalatset med goa gubbar! hahahaha.. och efter detta åkte vi till italia och käka, toppengott!
Igår kom Ida hit och vi hittade på allt från himmel till jord, blandannat färgade vi håret, hihihi. Hon sov sedan över här.
Idag åkte Ida hem runt fyra eller nått sånt och efter det försökte jag plugga lite, men gav upp snabbt. Ska på träning om en timma och sedan tänkte jag slagga med mina fina vänner Ida och Eleanore. Älskar er ♥
Tänkte också berätta att vi ska till Emma imorn på kvällen, ett disco för högstadiet, sedan får vi se vad resten av dagen bjuder på. Ha det urhärligt, för det tänker jag ha i alla fall!
Kramisar / Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0