FOBIER

det funkade aldrig speciellt bra med dom där dag 1, dag 2, dag 3 och dag 4 sakerna. hahah.
kmr kanske inte bli varje dag, men jag tar det som det kommer typ. vad tror ni?

okej idag är det...

MINA FOBIER :
ja ni, det finns många på listan (fastän jag faktiskt tuffat till mig lite på sistone).

1. sprutor (vilket dom flesta redan vet).


2. mista mina närmaste.








3. bli värsta bitch!




4. få en skada så jag aldrig kan röra på mig lika bra igen (menar främst fotbollen).

och mer småsaker som typ..

1. myror (kan faktiskt vara äääckliga)

2. stora folkmassor, kan känna mig halvt inträngd.

3. få ig på nåt jag verkligen pluggat inför. (haha, töntigt i know).

aaaa, där var dom upplistade. usch.. småtöntigt men helt uppriktigt !

/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0