min familj. dag 2

min familj är den bästa familjen i världen och består utav min syster (maja) min mamma (margareta) och min pappa (johnny).
ja, det är klart vi kan bråka, ofta men jag älskar dom ändå så sjukt mycket.

Maja : maja är typ, inte alls som mig. vi gillar olika saker, vi tycker olika och umgås med olika - vi är helt enkelt helt olika varandra. hon är ett år äldre än mig (15 år) & huuuur go och snäll som helst, men ibland , ja ibland så är hon H E M S K. alltså, vi kan bråka så sjukt mycket (pga av henne, hon är verkligen retlig!) men på nått sätt reder det alltid ut sig. maja älskar att fota och att umgås med sina närmaste vänner. jag tror och känner att min syster är väldigt trygg i sig själv, att hon vet vem hon är. två minnen (ett dåligt och ett bra)
dåligt : hahahaha, kommer du ihåg när vi blev ovänner och skrek och sånt där? och du började slåss mot mig (haha) och jag blev fullständigt livrädd och sprang in på toaletten och låste. du blev skitarg och sparkade så hårt du kunde på dörren och *knaaaaaaaaak* dörren får en spricka och jag hör din oroliga röst utanför ; noraa, dörren är söööönder ! jag öppnar dörren och vi försöker laga den med karlssons klister och massa skit , & poff hade båda glömt vad vi bråkade om och att vi överhuvudtaget bråkade. hahaha.
bra : när vi hoppade på studsmattan och du lärde mig att göra bakåtvolt. det var varmt och skönt och känslan var allmänt undebar !

 
pappa : haha. pappa är underbar, hur kul som helst. han är liksom lite, hm. galen ! men han är den bästa & den roligaste pappan i världen. pappa är nöjd med sig själv, och det märks att han liksom trivs med sig själv, det är sånna jag gillar att umgås med. två minnen, ett bra och ett dåligt.
bra: när vi var i kroatien och vi vandra runt och badade och pratade, det var liksom.. underbart !
dåligt: hah, jadu. det finns ju några på listan.. haha. men, när jag var typ fem år elr nåt så ville jag gå grusvägen ner och att pappa skulle köra förbi och hämta mig där, men dom tyckte inte att jag skulle göra det. & självklart gjorde jag det ändå, så när dom kört fram till grusvägen fortsatte han och körde förbi, jag blev livrädd att de skulle glömma mig där hemma så jag storlipade, såklart backade han och hämtade mig (töntliga, rädda lilla nora).

mamma: mamma, är finast bäst och starkast i världen. jag vet att du har gått igenom mycket, men det är det som gör dig till den personen som du är, du och likaså pappa bråkar jäämt med mig, men spela roll.. det är väl så det ska vara i gueessss? & du finns alltid om jag skulle vilja snacka. det vet jag. dina erfarenheter skulle kunna hjälpa mig igenom hela livet. du är underbart bäst ! minnen.
dåligt: jag kommer inte på nått sådär riktigt SPECIFIKT minne, men typ alltid när du tjatar om disk och skit antar jag..
bra: när vi en gång åkte och shoppa och pratade massvis, underbart var det.

min familj är bäst och så är det bara !

/n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0