leva livet,

nu blir det en funderare.

leva livet.
ja, hur ska man tolka det egentligen? menar hur skönt äre inte att bara göra precis det man vill liksom utan att tänka & utan bry sig. det är aaaskönt. men ja, sen kommer konsekvenserna & det är då det blir svårt. jag har känt tusentals gånger att : faaan , nu ska jag leva livet och göra allt som faller mig in!
& näää, jag är absolut inte perfekt & det vet alla, jag tycker det är kul att experimentera med livet & testa nya saker. men om man blir superfull så är det stor chans att man får tykna kommentarer som ''fjooooortisfyllaa'' och sånt, eller om man träffar mycket killar och playar blir man ist kalla ''hoooora'' och hur bra känns det egentligen?
testa på olika saker, det gör alla men ibland tycker jag faktiskt att man måste tänka. man kan faktiskt såra någon i sin närhet eller göra något som inte är alls smart för än själv! leva livet får man göra, men då får man se till att inte skada någon annan eller sig själv. speciellt inte nån annan.
det finns olika sätt att ''leva livet'' & försök hitta det bästa sättet att göra det på. jag kanske inte har hittat det än, men det kommer. att leva livet & skita i vad man säger är heller inget bra. att vara den personen som kallar någon hora, hur moget är det? ta tag i era liv, bli lite mogna säger jag bara !

så tycker jag, vad tycker ni?

/n


Kommentarer
Postat av: tilda

kan inte annat än hålla med ! :)<3

2011-03-30 @ 20:30:38
URL: http://thildahhh.blogg.se/
Postat av: Elin

Precis !

Man ska "leva livet " till rätt grad !<3

2011-03-30 @ 22:40:26
URL: http://kallemans.blogg.se/
Postat av: Ida

leva livet är ju olika för alla :D man gör även dumma saker det hör ju som till annars lär man inte sig av misstag och blir inte "vuxen" av det. Man måste skaffa sig erfarenheter :D

2011-03-31 @ 00:03:40
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Jovana

hej fjollaaa!:D<3

2011-04-02 @ 22:14:56
URL: http://ignjatovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0