BADAT !

hej!

noll bloggning hare vart, men nu SKA jag faktiskt fortsätta under sommaren! :)

här får ni några söta bilder när jag och maja badade igår, är ingen badkruka PUNKT 

haha, är inte helt säker på att jag ville detta egentligen ;)

MEN JAG KOM FAKTIST I TILL SLUT (a'

idag har jag vart i prässebo med poolarna ida skogstad, casper, ludde, sickan, hasse, felix, alex &&&& elinor på slutet! massa mys ohja! inga bilder tyvärr.. hahah på tal om det, känner att denna sommaren kommer bli den bästa!

pusshej!


Kommentarer
Postat av: jontää

Sötis Nora! :)<3

2011-06-29 @ 23:19:01
Postat av: tilda

vi måste ta & grilla & grejjer snarast du ! ;)<3

2011-06-30 @ 11:52:25
URL: http://thildahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0