norissnoris är på G

hej :)

kärlek. vad är det egentligen? inte något jag har känt iallafall. 

kärlek kan vara ett monster, känslokallt, hemskt, jobbigt, oroligt och aaastråkigt. det kan också vara det bästa som finns- romantiskt, roligt, mysigt och avslappnat.

men jag har aldrig känt på det, att liksom hitta sin andra pusselbit, den man inte kan slita sig ifrån och som man saknar dygnet runt. u know, varför försöka hitta någon när det ändå inte funkar så. är det slumpen som avgör när eller om man hittar sin andra hälft? eller är det upp till mig? just nu så orkar jag inte bry mig om kärleken någonsin kommer finna mig. men kan inte låta bli att fundera runt det. jag menar, alla som har flickvän/pojkvän ser jämt så sjukt glada och avslappnade ut med varandra. dom ser ut att kunna sitta där brevid sin kille/tjej resten av livet. och jag kan inte förstå det känslan. men jo visst, klart jag känt att det finns killar som borde kunnat funka. och nä, inte bara det. utan jag har verkligen saknat och tänkt på denna personen dygnet runt en tid, men när man väl är påväg att få det att funka. så är man oönskad. därför känns det inte som om kärleken kommer nå just mig, den har liksom glömt mig.

men vet ni va? jag antar att det blir dags för mig någon dag också. jag vet bara inte när.

jag menar inte deppsnack nu då, hihihihihihi. men vill ni slänga in ett inlägg om hur R I K T I G kärlek känns? är så sjukt taggad att få höra.

ha det! /n


Kommentarer
Postat av: josefina

seriöst så rätt har du, lixom hur vet man när det är rätt?

och även ifall man kanske upplevt det med att vara lycklig och kunna sitta där i evigheter och sen skiter det ju sig ivarjefall?:o

tror det kommer när man minst letar ;) <3

2011-01-12 @ 18:26:10
URL: http://josefinaoskarsson.blogg.se/
Postat av: josefina

seriöst så rätt har du, lixom hur vet man när det är rätt?

och även ifall man kanske upplevt det med att vara lycklig och kunna sitta där i evigheter och sen skiter det ju sig ivarjefall?:o

tror det kommer när man minst letar ;) <3

2011-01-12 @ 18:26:32
URL: http://josefinaoskarsson.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Skulle inte kunna skriva det bättre! och vad sant!

2011-01-12 @ 18:32:39
Postat av: till josefina och jonte :)

ja, jag antar att jag också kommer få känna riktig kärlek nång gång. och josse, jag kommer sluta ana! ;) <3



/nora :)

2011-01-12 @ 21:52:38
URL: http://bohlinarens.blogg.se/
Postat av: rebecka

sjukt bra skrivet!<3

2011-01-14 @ 17:49:57
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: Jelena

Kärleken kommer att komma, det kanske inte blir den rätte första gången och inte den andra eller den tredje gången heller. Men någon gång kommer kärleken. Och kanske till den man minst anar. För kärlek behöver inte komma vid första ögonkastet utan kan växa fram. Och Det viktigaste är att leva för stunden när man är med någon och ta var dag som den kommer. Du kommer få ta del av kärleken till en annan du med:)

2011-03-13 @ 22:40:20
Postat av: svar till jelena :)

om jag ska ta råd från någon så är det dig, du verkar hittat din trygga punkt i livet & det kommer jag också göra som du säger.



men jag lääängtar tills det ögonblicket kommer , vilket du säkert förstår ! :)

2011-03-14 @ 14:46:51
URL: http://bohlinarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0