HS

har ju oooerhört tråkigt här på mammas jobb så ni kan få en tänkare.

homosexualitet.
jag själv är inte homosexuell men jag kan ändå inte förstå hur vissa tänker. jag menar kärlek är ju något väldigt naturligt. inte bara naturligt utan helt sjukt undebart. och vad kan få en person att stå imot det och hata ''bögar'' eller ''lebbar'' jag menar om man utgår från kärnan handlar det ju bara om kärlek. alla dom människor som är emot detta säger inprincip bara ; eeeeh jomen menar vad äckligt med två tjejer som pussas liksom... men hallå!? det är ju inte DU som pussas, stackars dom två helt sjukt förälskade tjejerna som alla står och glor på ''för att dom är äckliga''. tänk om dom skulle tänka samma sak om en tjej och en kille, för det är vore ju inte så konstigt. och jag har också hört denna förklaringen ; men hallå, det blir ju värsta pinsamt att vara med denna personen om den typ kollar på ens bröst och tänker sexuella tankar om en. okej?! är det inte exakt samma sak med killar, dom gör ju också det, men då är det ju inte så farligt. och haha, alla killar kollar ju inte just in DIG varför skulle hon just kolla in dig då? hon kanske kollar in en tjej därborta som äääär assnygg, menar det kan ju inte du veta. så tänk efter innan ni slänger ur er , bög eller lebb, för detta kan vara jävligt känsligt och jag känner folk som är det och blir dömda för det.

nu menar inte jag att ni inte får tycka hursomhelst, men det jag menar är att ni inte får uttala vad som helst. och förfan, vad är problemet? varför har du något emot homosexualitet? har du ens några argument?

tänk efter, du är inte den enda i här omkring!

/n

Kommentarer
Postat av: moois

inget emot det, kärlek e kärlek lixom

2011-02-02 @ 18:42:55
Postat av: Ida

har aldrig varit homosexualitet, och kommer aldrig vara heller. Visst kanske det kan kännas lite obekvämt om två killar sitter och hånglar bredvid en typ men har endå inget emot det. kärlek som kärlek :D

2011-02-02 @ 20:40:04
URL: http://iduttan.blogg.se/
Postat av: Julia "jojji"

Nawww awsome !!!

2011-02-03 @ 19:50:32
Postat av: rebecka

är heller inte homosexuell och kommer antagligen aldrig bli heller (haha) men jag håller med dig sjukt mycket. homofobi är stört. :(

2011-02-03 @ 22:47:31
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: Elinorh

Håller med till tusen :) seriöst som Ida sa där uppe, det hade varit lite obekvämt om två killar sitter brevid dejj och hånglar , men herregud :) kärlek som kärlek ! Älskar dom varandra så får dom göra det ! Bara för man är kille och gillar en kille skall man inte behöva få en massa fördömen . Samma för tjejer oxå

2011-02-04 @ 18:00:01
URL: http://elinorprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0