helgen!

hej.

aseeg på att uppdatera och det vet jag, men jag skall bättra mig.

helgen har varit undebar!

fredag , mormor och morfar med tårta och mys.

lördag, vaknar hos mormor och morfar för att bege sig te ikea och köpa massa fina saker (bl.a. en jättenice spegel till mig). sedan tog jag och maja bussen från göteborg hem till lilla upphärad för att gå på fest hos sandra. massa mys!


 



söndag, vaknade av att maja väckte mig och ville att jag skulle ta headerbilder på henne.. men jaa, vi gjorde scones och sedan tog jag bilderna. iallafall, vi begav oss till älvhögsborg för att träningsimma och sola med linnea. blev helt lealös :s haha, sedan bjöd katharina på mat och det var jätte gott ! sjukt bra helg.

gullig bild på mina tjejor ute i det fina morgonvädret !

/nora




Kommentarer
Postat av: tilda

treeevligt vart det, älskar dej !<3

2011-02-20 @ 23:32:46
URL: http://thildahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0