dag 1 : en presentation om mig.

jag heter nora karin lovisa bohlin och är 14 år. jag älskar att vara hemma och inte göra ett skit men det allra bästa är nog ändå att vara ute på en fredag med dom bästa vännerna i världen. jag kan vara superlugn eller jättesur samtidigt som jag kan vara hur glad och pigg som helst. mitt temperament går upp och ner varannan minut och jag blir otroligt lätt arg på min familj. med mina vänner anses jag nog vara otroligt glad, men dom som känner mig bäst har sett den andra sidan också. jag har inte svårt för att öppna mig och prata med nya människor , dock har jag svårt för dömande personer. när det handlar om djupa saker så säger jag alltid vad jag tycker. jag är nog inte impopulär, men jag väljer en annan väg än dom flesta. jag orkar inte söka mig uppåt utan istället söker jag efter dom riktiga vännerna, dom jag kan lita på. jag kan störa mig på offantligt många personer, men oftast inte dom som andra stör sig på. jag stör mig oftast på dom överlägsna , dom som tror att dom är nåt, dom med hög status och självförtroende och låg självkänsla. min mamma säger att jag har otroligt hög självkänsla men ganska dåligt själförtroende. jag vet vem jag är, jag vet vad jag vill men jag tror inte att jag kan. ibland kan jag sitta på sängen och gråta pga att jag känner mig oduglig och kass, fastän jag vet att jag duger som jag är. min trygga punkt är helt klart mina närmsta vänner och min familj. jag har alltid älskat djur , men nu måste jag börja fokusera på skolan och måste alltså vända tankarna därifrån ett tag. jag är en glad sprallig tjej som ger alla en chans, en chans för livet. jag gillar att luta mig mot det säkra, för jag orkar inte kämpa mig uppåt. jag tror att jag tycker om mig själv, jag är nöjd som jag är.

/n


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: haha otäckt? men tack!! :D<3

2011-02-27 @ 21:56:12
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: Elin Karlsson

Sjukt dålig update Nora! , jag som faktiskt läser din blogg........ Inte okej hörruu !<3:'((

2011-03-03 @ 21:35:28
URL: http://kallemans.blogg.se/
Postat av: Hanna

finfin blogg!

2011-03-06 @ 17:15:19
URL: http://ejmolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0