Hej!

Det där med att hinna med allting är inte riktigt min grej som ni kanske märkt, men kanske kommer ett inlägg då och då iallafall här, vi får se hahaaa.

Just nu sitter jag här vid datorn och försöker plugga in min vers till Lucian, går ju sådär måste jag säga, har varken bra korttidsminne eller långtidsminne... Jag skulle dratt med goingen Moa till stan idag men den idén blev inte som planerat då jag hade luciaövning och inte fick tag på gosetjejen efteråt, sånt händer.
Förövrigt så är det inte så sjukt många läxor kvar i skolan vilket är urskönt! Kan mest slappa, och leva in i julstämningen, det är dock lite halvtråkigt att snön inte har kommit än. Imorn är det somsagt Lucia och därför slipper jag lektioner under dagen, gött kan jag minst sagt säga. Vi ska sedan ha luciamys och Jonte, lär ju bli kanon! Nu ska jag ta tag i mitt liv och städa buren till min hamster och sedan fortsätta plugga på den förbannade versen, den sätter sig ju inte!
bjuder på en go bild på mig och bästa ida, älskar dig going! ♥
pk /n


Kommentarer
Postat av: idisen

HAHAHAHAHHAHAHAHA HHHAHAHA... snygg jag är !

2011-12-13 @ 21:24:46
URL: http://ensomheterida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0